قانونگذاران ایالات متحده از فهرست کارهای جنگ تایوان رونمایی کردند – RT World News


برنامه اقدام 10 ماده ای مستلزم حضور نظامی بیشتر آمریکا در اقیانوس آرام و کمک های امنیتی بیشتر به تایپه است.

قانون‌گذاران آمریکایی فهرستی از توصیه‌ها را برای چگونگی واشنگتن منتشر کرده‌اند “تایوان را تا دندان باز کنید” در برابر هرگونه حمله احتمالی از سوی پکن، اصرار برای فروش بیشتر تسلیحات ایالات متحده به جزیره و همچنین استقرار موشک های دوربرد در منطقه وسیع تر.

کمیته منتخب مجلس نمایندگان در حزب کمونیست چین این هفته سندی طولانی را منتشر کرد که در آن پیشنهاداتی برای چگونگی توقف پکن ارائه شد. “رفتار خشونت آمیز” به سمت تایپه، شامل 10 مورد طرحی برای اقدام کنگره.

با توجه به کاستی‌های موجود در پایگاه صنعتی ایالات متحده، این فهرست خواستار آن است موشک های دوربرد اضافی و وسایل نقلیه بدون سرنشین در منطقه هند و اقیانوس آرام، امیدواریم که تولیدکنندگان بتوانند از نو ابزارهای لازم را انجام دهند “به سرعت اعداد مورد نیاز را تولید کنید” در صورت حمله


چین از فروش تسلیحات آمریکا به تایوان انتقاد کرد

طی یک تمرین روی میز که ماه گذشته توسط کمیته برای شبیه سازی تهاجم چین به تایوان تحت نظارت بود، نیروهای آمریکایی به این جزیره کمک کردند. مهمات حیاتی تمام شد و تمام موشک های هدایت شونده دقیق در عرض یک هفته تمام شد. سند گفت.

برنامه اقدام همچنین بر نیاز به بهبود تاکید کرد “برنامه ریزی جمعی” و همکاری نظامی بین واشنگتن و تایپه، و پیشنهاد عملیات آموزشی مشترک بیشتر به “تقویت بازدارندگی.”

قانونگذاران در ادامه استدلال کردند که تایوان “به سیستم های تسلیحاتی کلیدی ایالات متحده نیاز فوری دارد” در حال حاضر برای فروش توسط کنگره تایید شده است، زیرا در حال حاضر معاملات تسلیحاتی به ارزش 19 میلیارد دلار وجود دارد. آنها گفتند پنتاگون باید از تجربیات خود در انتقال تسلیحات به اوکراین استفاده کند و این درس ها را در جزیره به کار گیرد.

جنگ‌های آوریل که توسط مرکز جنگ‌طلب برای امنیت جدید آمریکا (CNAS) با همکاری کمیته مجلس نمایندگان چین برگزار شد، منجر به “وحشتناک … شکست بازدارندگی” به گفته رئیس این نهاد، نماینده جمهوریخواه، مایک گالاگر، برای نیروهای آمریکایی.


تایوان می تواند بهای

گالاگر مدعی شد که ایالات متحده باید “در حال حاضر تایوان را تا دندان باز کنید” اگر امیدی داشته باشد “توقف جنگ جهانی سوم.”

چین با در نظر گرفتن تایوان به عنوان بخشی از قلمرو مستقل خود، بارها همکاری ایالات متحده با این جزیره از جمله فروش تسلیحات و روابط مستقیم دیپلماتیک را محکوم کرده است. در پی سفر نانسی پلوسی، رئیس وقت مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه در سال گذشته، پکن مانورهای نظامی بی‌سابقه‌ای را در آب‌ها و حریم هوایی اطراف تایوان، از جمله تمرین شبیه‌سازی محاصره کامل، آغاز کرد. پس از آن که این دو مقام قول دادند روابط را بیشتر بهبود بخشند، دیدار بین تسای اینگ ون، رئیس جمهور تایوان و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در کالیفرنیا در ماه گذشته واکنش مشابهی را برانگیخت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:


دیدگاهتان را بنویسید